Tuesday, September 21, 2010

කදුළු සලන පාරාදීසය- වික්ටර් අයිවන් -01

අද මම පෙන්නන්න හදන්නේ ලංකාවේ ඉතා දුර්ලභ පින්තූර කිහිපයක්. මම මේ පින්තූර ටික ගත්තේ පොතකින්. මේ පොත මම ගත්තේ මේ පාර BMICH එකේ තිබුන පොත් ප්‍රදර්ශණයෙදී.

උපුටා ගැනීම: කදුළු සලන පාරාදීසය-වික්ටර් අයිවන්

මේ පොතේ ලංකාවේ ඉතිහාසය පිළිබදව ඉතා වටිනා දුර්ලභ පින්තූර රාශියක් අඩංගුයි.

ශ්‍රී ලංකාවේ අතීතයේ දේෂපාලනික සිදුවීම්... ආර්ථිකය පිළිබදව, දෙමළ මුස්ලිම් සිංහල ජනයා අතර පැවති ගැටුම්, කොටි ත්‍රස්ථවාදීන් ගේ ආරම්භය වගේ බොහෝ සිදුවීම් වල පින්තූර රාශියක් අඩංගුවෙනවා

මම අද මේකේ වැදගත් වන පින්තූර ටිකක් දාන්නම්.. තව තව වැදගත් පින්තූර ඉදිරි ලිපි වලදී දාන්නම්.
ඇත්තටම මේ පොත හුගක් වටිනවා.. පුළුවන්නම් හොයාගෙන බලන්න.....



ථුපාරාමය(1870)


ගල් විහාරය (1879-71)



නුවර වැව(1880)



කටුගස්තොට පාලම




ඔරු පාලම


හැමිල්ටන් ඇල 1890


කොළඹ කොටහේන ස්කිනර් පාර 1860




මහ තැපැල් කන්තෝරුව 1890


ගෝල්ෆේස් හෝටලය 1890


ගාලු මුවදොර පිටිය


කොළඹ කොටහේන ස්කිනර් පාර


කොළඹ වරාය දියුණු කිරීම1882


මිනිරන් පතලක් 1880


තේ නැව් ගත කිරීම1880


තේ කම්හලක්


ගාල්ල වරාය


1893 දී බණ්ඩාරවෙල දුම්_රිය මාර්ගයේ පාළමක් ඉදිකෙරෙමින් තිබූ ආකාරය


1893 දී නානුඔය දුම්_රිය මාර්ගය ඉදිකෙරෙමින් තිබූ ආකාරය


පිටකොටුව දුම්_රිය ස්ථානයෙන් ගමන් අරඹන පළමු දුම්_රිය


තැපැල් අශ්ව කෝච්චිය


ගාල්ල නගරය


නුග දෙබල යට පාර( ගාල්ල කොළඹ පාර කළුතර දී)


නිව් ඔරියන්ටල් හෝටලය



කොළඹ කෞතුකාගාරය 1890

3 comments:

  1. මේ පින්තූර වෙන කවුරුහරි ඡායාරූප ශිල්පියෙක් ගත් ඒවා.ඔබ ඒවා ඔබේ බ්ලොග් අඩවියේ දැමීමේදී ඔබේ අඩවියේ නම ඒවාට ඇතුලත් කිරීම සදාචාරසම්පන්න නැහැ නේද

    ReplyDelete
  2. @Anonymousස්තූතියි ඔබේ අදහසට.. ඔබ කියනා පරිදි මා වැරදි ඇති.. නමුත් මම මෙම ඡායාරූප මගේ කැමරාවට සටහන් කර ගත්තේ මා ඉහහ සදහන් කර ඇති පොතෙන් වන අතර මම එම පොත පිළිබදව හා පොතේ කතෘ පිළිබදව සදහන් කොට ඇත. මම මෙම කාලයේදී සිටියේනම් මමද මෙම ඡායාරූප මගේ කැමරාවට කෙසේ හෝ හසුකර ගනිමි.. නමුත් මා එම කාලයේදී මෙලොව එළිය දැක නැත. එසේම මම මෙම පින්තූර පළ කරන්නේ මාගේ බ්ලොග් අඩවියේ වන අතර උපුටා ගැනීම නිවැරදිව සදහන් කර ඇති නිසා මා නිවැරදි යැයි මා හට සිතේ.. කරුණාකර චෝදනාවක් ඉදිරිපත්
    කිරීමේදී සැගවී එය ඉදිරිපත් කිරීමෙන් වළකින්න...

    ReplyDelete